Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

Zaadjes

Bij de vorige meditatie schreeft een van onze leden nog een mooi commentaar.

Vanwege het opruimen ging ik als laatste weg. Ik vond nog allerlei zaadjes op de grond en op de keukentafel. Ik kreeg er ook al twee.


Hoewel ik alleen mijn immateriële zaadje van interzijn had meegenomen 'mijn hartenklop is de hartenklop van de kosmos', ging ik zo uiteindelijk met de meeste zaadjes naar huis.
Voor mij dus de taak veel zaadjes van liefde en begrip water te geven!
Ik hoop dat de helende energie, die ik zo genereer Thay mag omhullen, hoe zijn weg ook zal zijn.
Ook is het een transformerende energie voor mezelf en de wereld.

Op dit moment sturen we als sangha heel veel liefde het universum in. Dit is ook allemaal Thay!


Liefs van Ada
Tedere handeling van het hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten